Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2003. Número 97 (2)

Collaboration: Collaboration Between Special Schools and Local Education Agencies: A Progress Report
Kim Zebehazy and Elizabeth Whitten, print edition pp 73
Mathematics Testing: Use of the Talking Tactile Tablet in Mathematics Testing
Steven Landau, Michael Russell, Karen Gourgey, Jane N. Erin, and Jennifer Cowan, print edition pp 85
Deaf-Blindness: "Imagine": Relaxation and Guided Imagery with People Who Are Deaf-Blind
Carole R. Gothelf, Jerry G. Petroff, and Jennifer W. Teich, print edition pp 97
Research Report: The Importance of Shared Communication Forms
Susan M. Bruce, print edition pp 106
Practice Report: A Case for Increased Training in the Nemeth Code of Braille Mathematics for Teachers of Students Who Are Visually Impaired
Gaylen Kapperman and Jodi Sticken, print edition pp 110
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]