Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2003. Número 97 (2)

Collaboration: Collaboration Between Special Schools and Local Education Agencies: A Progress Report
Kim Zebehazy and Elizabeth Whitten, print edition pp 73
Mathematics Testing: Use of the Talking Tactile Tablet in Mathematics Testing
Steven Landau, Michael Russell, Karen Gourgey, Jane N. Erin, and Jennifer Cowan, print edition pp 85
Deaf-Blindness: "Imagine": Relaxation and Guided Imagery with People Who Are Deaf-Blind
Carole R. Gothelf, Jerry G. Petroff, and Jennifer W. Teich, print edition pp 97
Research Report: The Importance of Shared Communication Forms
Susan M. Bruce, print edition pp 106
Practice Report: A Case for Increased Training in the Nemeth Code of Braille Mathematics for Teachers of Students Who Are Visually Impaired
Gaylen Kapperman and Jodi Sticken, print edition pp 110
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]