Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2004. Número 98 (8)

Audio Description: The Language System of Audio Description: An Investigation as a Discursive Process
Philip J. Piety, print edition pp 453
Social Skills: Generalization and Maintenance of Social Skills of Children with Visual Impairments: Self-evaluation and the Role of Feedback
Divya Jindal-Snape, print edition pp 470
Braille: Preparation in and Use of the Nemeth Braille Code for Mathematics by Teachers of Students with Visual Impairments
L. Penny Rosenblum and Sheila Amato, print edition pp 484
Research Report: Exploratory Behavior: A Comparison of Infants Who Are Congenitally Blind and Infants Who Are Sighted
Sharon Bradley-Johnson, C. Merle Johnson, Jennifer Swanson, and Amy Jackson, print edition pp 496
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]