Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2006. Número 100 (8)

Braille: Literacy and Controversy: Focus-Group Data from Canada on Proposed Changes to the Braille Code
Elaine Gerber and Brooke C. Smith, print edition pp 459-470
Practice Report: The Use of Tactile Modeling and Physical Guidance as Instructional Strategies in Physical Activity for Children Who Are Blind
Megan O'Connell, Lauren J. Lieberman, and Susan Petersen, print edition pp 471-477
Research Reports: Enhancing Digital Access to Learning Materials for Canadians with Perceptual Disabilities: A Pilot Study
Christina Lockerby, Rachel Breau, and Biljana Zuvela, print edition pp 477-482
Evaluation in the Older Blind Independent Living Program: Advantages of a Structural Equation Modeling Approach
J. Martin Giesen and Brenda S. Cavenaugh, print edition pp 482-487
A Microswitch-based Program to Enable Students with Multiple Disabilities to Choose Among Environmental Stimuli
Giulio E. Lancioni, Mark F. O'Reilly, Nirbhay N. Singh, Jeff Sigafoos, Robert Didden, Doretta Oliva, and Laura Severini, print edition pp 488-493
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]