Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2006. Número 100 (2)

Social Skills: Play Behaviors and Social Interactions of a Child Who Is Blind: In Theory and Practice
Marie Celeste, print edition pp 75
Deaf-Blindness: Applying the Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions Between Deaf-Blind Children and Their Educators: A Case Study
Marleen J. Janssen, J. Marianne Riksen-Walraven, and Jan P. M. van Dijk, print edition pp 91
Practice Report: Beyond the Borders: A Partnership Between U.S. and Mexican Schools for Students Who Are Visually Impaired
Jackie Wood and Elissa Wolfe Poel, print edition pp 106
Research Reports: Needs, Barriers, and Concerns Regarding HIV Prevention Among South Africans with Visual Impairments: A Key Informant Study
John H. Philander and Leslie Swartz , print edition pp 111
Acceptance of the Long Cane by Persons Who Are Blind in South India
Beula Christy and Praveen K. Nirmalan, print edition pp 115
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]