Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2006. Número 100 (2)

Social Skills: Play Behaviors and Social Interactions of a Child Who Is Blind: In Theory and Practice
Marie Celeste, print edition pp 75
Deaf-Blindness: Applying the Diagnostic Intervention Model for Fostering Harmonious Interactions Between Deaf-Blind Children and Their Educators: A Case Study
Marleen J. Janssen, J. Marianne Riksen-Walraven, and Jan P. M. van Dijk, print edition pp 91
Practice Report: Beyond the Borders: A Partnership Between U.S. and Mexican Schools for Students Who Are Visually Impaired
Jackie Wood and Elissa Wolfe Poel, print edition pp 106
Research Reports: Needs, Barriers, and Concerns Regarding HIV Prevention Among South Africans with Visual Impairments: A Key Informant Study
John H. Philander and Leslie Swartz , print edition pp 111
Acceptance of the Long Cane by Persons Who Are Blind in South India
Beula Christy and Praveen K. Nirmalan, print edition pp 115
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]