Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2007. Número 101 (11)

Deaf-Blindness: Team Interaction Coaching with Educators of Adolescents Who Are Deaf-Blind: Applying the Diagnostic Intervention Model
Marleen J. Janssen; J. Marianne Riksen-Walraven; Jan P. M. Van Dijk; Wied A. J. J. M. Ruijssenaars and Carla Vlaskamp pp 677-689
Emerging Evidence from Single-Subject Research in the Field of Deaf-Blindness
Amy T. Parker; Roseanna Davidson and Devender R. Banda pp 690-700
Low Vision: Low Vision Rehabilitation in a Nursing Home Population: The SEEING Study
James Deremeik; Aimee T. Broman; David Friedman; Sheila K. West; Robert Massof; William Park; Karen Bandeen-Roche; Kevin Frick and Beatriz Muñoz pp 701-714
Research Reports: Collaborative Activities by State Older Blind Independent Living Programs
Bernard A. Steinman and J. Elton Moore pp 715-720
The Emergent Literacy of Preschool Students Who Are Deaf-Blind: A Case Study
Amy R. McKenzie and Roseanna Davidson pp 720-725
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]