Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2008. Número 102 (7)

Multiple Disabilities: Teaching Choice Making to Children with Visual Impairments and Multiple Disabilities in Preschool and Kindergarten Classrooms
Christine Clark and Andrea P. McDonnell pp 397-409
Driving: Driving and Low Vision: An Evidence-based Review of Rehabilitation
J. Graham Strong; Jeffrey W. Jutai; Elizabeth Russell-Minda and Mal Evans pp 410-419
Assistive Technology: Discrimination and Comprehension of Synthetic Speech by Students with Visual Impairments: The Case of Similar Acoustic Patterns
Konstantinos Papadopoulos; Vassilios S. Argyropoulos and Georgios Kouroupetroglou pp 420-429
Low Vision: The Efficacy of Low Vision Devices for Students in Specialized Schools for Students Who Are Blind in Kathmandu Valley, Nepal
Mahesh R. Joshi; Yoshitaka Yamagata; Junsuke Akura and Suraj Shakya pp 430-435
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]