Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

JVIB: Journal of Visual Impairment and Blindness


Año 2008. Número 102 (7)

Multiple Disabilities: Teaching Choice Making to Children with Visual Impairments and Multiple Disabilities in Preschool and Kindergarten Classrooms
Christine Clark and Andrea P. McDonnell pp 397-409
Driving: Driving and Low Vision: An Evidence-based Review of Rehabilitation
J. Graham Strong; Jeffrey W. Jutai; Elizabeth Russell-Minda and Mal Evans pp 410-419
Assistive Technology: Discrimination and Comprehension of Synthetic Speech by Students with Visual Impairments: The Case of Similar Acoustic Patterns
Konstantinos Papadopoulos; Vassilios S. Argyropoulos and Georgios Kouroupetroglou pp 420-429
Low Vision: The Efficacy of Low Vision Devices for Students in Specialized Schools for Students Who Are Blind in Kathmandu Valley, Nepal
Mahesh R. Joshi; Yoshitaka Yamagata; Junsuke Akura and Suraj Shakya pp 430-435
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]