Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of autism and developmental disorders


Año 2000. Número 30 (3)

Enhancing Social Skills of Kindergarten Children with Autism Through the Training of Multiple Peers as Tutors

Kelle M. Laushey, L. Juane Heflin pp 183-193
Understanding Atypical Emotions Among Children with Autism

Carolien Rieffe, Mark Meerum Terwogt, Lex Stockmann pp 195-203
The Autism Diagnostic Observation ScheduleGeneric: A Standard Measure of Social and Communication Deficits Associated with the Spectrum of Autism
Catherine Lord, Susan Risi, Linda Lambrecht, Edwin H. Cook, Jr., Bennett L. Leventhal, Pamela C. DiLavore, Andrew Pickles, Michael Rutter pp 205-223
The Awkward Moments Test: A Naturalistic Measure of Social Understanding in Autism
Lisa Heavey, Wendy Phillips, Simon Baron-Cohen, Michael Rutter pp 225-236
Varieties of Repetitive Behavior in Autism: Comparisons to Mental Retardation

James W. Bodfish, Frank J. Symons, Dawn E. Parker, Mark H. Lewis pp 237-243
Efficacy of Methylphenidate Among Children with Autism and Symptoms of Attention-Deficit Hyperactivity Disorder

Benjamin L. Handen, Cynthia R. Johnson, Martin Lubetsky pp 245-255
Birth Patterns in Mentally Retarded Autistic Patients

M. H. M. Yeates-Frederikx, H. Nijman, E. Logher, H. L. G. J. Merckelbach pp 257-262
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]