Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of autism and developmental disorders


Año 2001. Número 31 (5)

Birth Order Effects on Nonverbal IQ Scores in Autism Multiplex Families
Donna Spiker, Linda J. Lotspeich, Sue Dimiceli, Peter Szatmari, Richard M. Myers, Neil Risch pp 449-460
Real-Life-Type Problem-Solving in Asperger's Syndrome
Shelley Channon, Tony Charman, Jane Heap, Sarah Crawford, Patricia Rios pp 461-469
Analysis of Social Interactions as Goal-Directed Behaviors in Children with Autism
Lisa A. Ruble pp 471-482
Verbal Association for Simple Common Words in High-Functioning Autism
Motomi Toichi, Yoko Kamio pp 483-490
Factors Affecting the Reading of Rimes in Words and Nonwords in Beginning Readers with Cognitive Disabilities and Typically Developing Readers: Explorations in Similarity and Difference in Word Recognition Cue Use
J. Anne Calhoon pp 491-504
An Assessment of Food Acceptance in Children with Autism or Pervasive Developmental Disorder-Not Otherwise Specified
William H. Ahearn, Todd Castine, Karen Nault, Gina Green pp 505-511
Brief Report: Improvements in the Behavior of Children with Autism Following Massage Therapy
Angelica Escalona, Tiffany Field, Ruth Singer-Strunck, Christy Cullen, Kristen Hartshorn pp 513-516
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]