Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of autism and developmental disorders


Año 2002. Número 32 (5)

Communication Intervention for Children with Autism: A Review of Treatment Efficacy
Howard Goldstein pp 373-396
Efficacy of Sensory and Motor Interventions for Children with Autism
Grace T. Baranek pp 397-422
Problem Behavior Interventions for Young Children with Autism: A Research Synthesis
Robert H. Horner, Edward G. Carr, Phillip S. Strain, Anne W. Todd, Holly K. Reed pp 423-446
Assessing Change in Early Intervention Programs for Children with Autism
Connie Kasari pp 447-461
Measures in Intervention Research with Young Children Who Have Autism
Mark Wolery, Ann N. Garfinkle pp 463-478
A Brief Overview of Special Education Law with Focus on Autism
H. Rutherford Turnbull, III, Brennan L. Wilcox, Matthew J. Stowe pp 479-493
The Impact of the Legal System on Educational Programming for Young Children with Autism Spectrum Disorder
Myrna R. Mandlawitz pp 495-508
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]