Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

Journal of autism and developmental disorders


Año 2004. Número 34 (5)

Early Indicators of Autism Spectrum Disorders in the Second Year of Life
Amy M. Wetherby, Juliann Woods, Lori Allen, Julie Cleary, Holly Dickinson, Catherine Lord pp 473-493

Relations Among Joint Attention, Amount of Intervention and Language Gain in Autism
Michael A. Bono, Tamara Daley, Marian Sigman pp 495-505
Autistic Children's Use of Semantic Common Sense and Theory of Mind: A Comparison with Typical and Mentally Retarded Children
Mika Naito, Kikuo Nagayama pp 507-519
Humor in Autism and Asperger Syndrome
Viktoria Lyons, Michael Fitzgerald pp 521-531
Source Memory in Adolescents and Adults with Asperger's Syndrome
Dermot M. Bowler, John M. Gardiner, Natasha Berthollier pp 533-542
Secretin as a Treatment for Autism: A Review of the Evidence
Barbara E. Esch, James E. Carr pp 543-556
Use of LEGO© as a Therapeutic Medium for Improving Social Competence
Daniel B. LeGoff pp 557-571
Deficits in Social Attribution Ability in Prader-Willi Syndrome
Kathleen Koenig, Ami Klin, Robert Schultz pp 573-582
Brief Report: Autistic Disorder in Three Children with Cytomegalovirus Infection
Thayne L. Sweeten, David J. Posey, Christopher J. McDougle pp 583-586
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]