Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2017. Número 52 (2)

Research Reports
‘Now it is about me having to learn something...’ Partners’ experiences with a Dutch conversation partner training programme (PACT)
Sandra M. Wielaert Philine Berns Mieke W. M. E van de Sandt-Koenderman Nina Dammers Karen Sage
Intensity of language treatment: contribution to children's language outcomes
Mary Beth Schmitt Laura M. Justice Jessica A. R. Logan
Past participle formation in specific language impairment
Christina Kauschke Lena F. Renner Ulrike Domahs
Contribution of spoken language and socio-economic background to adolescents’ educational achievement at age 16 years
Sarah Spencer Judy Clegg Joy Stackhouse Robert Rush
Delivering communication strategy training for people with aphasia: what is current clinical practice?
Firle Beckley Wendy Best Suzanne Beeke
Usefulness of investigating error profiles in diagnosis of naming impairments
Ritienne Grima Sue Franklin
Communicative effectiveness of pantomime gesture in people with aphasia
Miranda L. Rose Zaneta Mok Kazuki Sekine
Home literacy environment profiles of children with language impairment: associations with caregiver- and child-specific factors
Sherine R. Tambyraja Mary Beth Schmitt Kelly Farquharson Laura M. Justice
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]