Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2016. Número 51 (5)

Research Reports
Meeting the educational and social needs of children with language impairment or autism spectrum disorder: the parents’ perspectives
Geoff Lindsay Jessie Ricketts Lindy V. Peacey Julie E. Dockrell Tony Charman
Do children with social communication disorder have explicit knowledge of pragmatic rules they break? A comparison of conversational pragmatic ability and metapragmatic awareness
Elaine Lockton Catherine Adams Anna Collins
Linguistic profiles of children with CI as compared with children with hearing or specific language impairment
Brigitte E. de Hoog Margreet C. Langereis Marjolijn van Weerdenburg Harry E. T. Knoors Ludo Verhoeven
Kuwaiti Arabic: acquisition of singleton consonants
Hadeel Salama Ayyad B. May Bernhardt Joseph P. Stemberger
Electrophysiological indices of brain activity to content and function words in discourse
Yael Neumann Baila Epstein Valerie L. Shafer
Patterns of return to oral intake and decannulation post-tracheostomy across clinical populations in an acute inpatient setting
Lee Pryor Elizabeth Ward Petrea Cornwell Stephanie O'Connor Marianne Chapman
Impact of voice and communication deficits for individuals with cervical spinal cord injury living in the community
Elizabeth C. Ward Leigh Jarman Petrea L. Cornwell Delena I. Amsters
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]