Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2014. Número 49 (4)

Research Reports
Assessing young children's intention-reading in authentic communicative contexts: preliminary evidence and clinical utility
Kathryn J. Greenslade and Truman E. Coggins
Long-term effects of PECS on social–communicative skills of children with autism spectrum disorders: a follow-up study
Anna Lerna, Dalila Esposito, Massimiliano Conson and Angelo Massagli
Perceived liveliness and speech comprehensibility in aphasia: the effects of direct speech in auditory narratives
Rimke Groenewold, Roelien Bastiaanse, Lyndsey Nickels and Mike Huiskes
Theory of mind and emotion recognition skills in children with specific language impairment, autism spectrum disorder and typical development: group differences and connection to knowledge of grammatical morphology, word-finding abilities and verbal working memory
Soile Loukusa, Leena Mäkinen, Sanna Kuusikko-Gauffin, Hanna Ebeling and Irma Moilanen
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]