Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2008. Número 43 (2)

Review: Grounded theory as a method for research in speech and language therapy
J. Skeat ;A. Perry pp 95-109
Exploring the implementation and use of outcome measurement in practice: a qualitative study
J. Skeat ;A. Perry pp 110-125
Development and preliminary validation of a measure for assessing staff perspectives on the quality of clinical group supervision
Simon Horton ; Maria de Lourdes Drachler ; Alison Fuller ;Jose Carlos de Carvalho Leite pp 126-134
Patients' experiences of disruptions associated with post-stroke dysarthria
Sylvia Dickson ; Rosaline S. Barbour ; Marian Brady ; Alexander M. Clark ;Gillian Paton pp 135-153
Children with phonological problems: a survey of clinical practice
Victoria Joffe ;T. Pring pp 154-164
Comparing language profiles: children with specific language impairment and developmental coordination disorder
Lisa M. D. Archibald ;Tracy Packiam Alloway pp 165-180
Visuo-spatial processing and executive functions in children with specific language impairment
Klara Marton pp 181-200
Children with specific language impairment: an investigation of their narratives and memory
Kristy Dodwell ;Edith L. Bavin pp 201-218
Intervention for lateral /s/ using electropalatography (EPG) biofeedback and an intensive motor learning approach: a case report
Megan J. McAuliffe ;Petrea L. Cornwell pp 219-229
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]