Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2008. Número 43 (1)

Review: Uses and interpretations of non-word repetition tasks in children with and without specific language impairments (SLI)
Jeffry A. Coady ;Julia L. Evans pp 1-40
Reliability of speech diadochokinetic test measurement
Miriam Gadesmann ;Nick Miller pp 41-54
Sentence production in students with dyslexia
Lori J. P. Altmann ; Linda J. Lombardino ;Cynthia Puranik pp 77-98
Communication is everything I think. Parenting a child who needs Augmentative and Alternative Communication (AAC)
Julie Marshall ; Juliet Goldbart pp 77-98
Concordance rates between parent and teacher clinical evaluation of language fundamentals observational rating scale
Jacqueline Massa ; Hilary Gomes ; Vivien Tartter ; Virginia Wolfson ;Jeffrey M. Halperin pp 9-110
Comparing phonological skills and spelling abilities in children with reading and language impairments
Rebecca F. Larkin ;Margaret J. Snowling pp 111-124
Thai Speech and Language Test for children between 1 and 2 years of age
Benjamas Prathanee ; Amornrat Pongjanyakul ;Jiraporn Chano pp 125-140
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]