Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2008. Número 43 (5)

Effect of listeners' linguistic background on perceptual judgements of hypernasality
Lee, Alice; Brown, Susanna; Gibbon, Fiona pp 487-498
Subscribed Content Role of auditory attention in the real-time processing of simple grammar by children with specific language impairment: a preliminary investigation
Montgomery, James pp 499-527
Subscribed Content Lexical access in children with and without specific language impairment: a cross-modal picture-word interference study
Seiger-Gardner, Liat; Schwartz, Richard pp 528-551
Subscribed Content Contribution of phonological and broader language skills to literacy
Fraser, Jill; Conti-Ramsden, Gina pp 552-569
Subscribed Content A diagnostically promising technique for tallying nominal reference errors in the narratives of school-aged children with Foetal Alcohol Spectrum Disorders (FASD)
Thorne, John; Coggins, Truman pp 570-594
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]