Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2005. Número 40 (4)

Issues in the development of cross-cultural assessments of speech and language for children pp 385-401
Julie Carter; Janet Lees; Gladys Murira; Joseph Gona; Brian Neville; Charles Newton
Assessment of pragmatic difficulties and socio-emotional adjustment in practice pp 403-429
Marion Farmer; Alice Oliver
Behavioural patterns of conflict resolution strategies in preschool boys with language impairment in comparison with boys with typical language development pp 431-454
Laura Horowitz; Liselotte Jansson; Tomas Ljungberg; Monica Hedenbro
Treatment of chronic stuttering: outcomes from a student training clinic pp 455-466
Susan Block; Mark Onslow; Ann Packman; Belinda Gray; Georgia Dacakis
Intervention for children with severe speech disorder: A comparison of two approaches pp 467-491
Sharon Crosbie; Alison Holm; Barbara Dodd
Treating children with expressive phonological disorders: does phonological awareness therapy work in the clinic? pp 493-504
M. Denne; N. Langdown; T. Pring; P. Roy
Treatment of anomia using errorless versus errorful learning: are frontal executive skills and feedback important? pp 505-523
Joanne Fillingham; Karen Sage; Matthew Lambon Ralph
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]