Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 1999. Número 34 (3)

An investigation into the effectiveness of an early intervention method for delayed language development in young children
S. Ward pp 243
Drawing together: evaluation of therapy programme for severe aphasia
C. Sacchett, S. Byng, J. Marshall and C. Pound pp 265
Group training in communication skills for carers of adults with aphasia
S. Booth and D. Swabey pp 291
Phonological awareness skills of 4-year-old British children: an assessment and developmental data
L. Burt, A. Holm and B. Dodd pp 311
Non-word repetition in children with language impairment-pifalls and possibilities
B. Sahlén, C. Reuterskiöld-Wagner, U. Nettlbladt and K. Radeborg pp 337
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]