Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2000. Número 35 (1)

Pragmatic comprehension in secondary school-aged students with specific developmental language disorder
W. Rinaldi pp 1
Contextual influence on the language production of children with speech/language impairment
K. Hansson, U. Nettelbladt and C. Nilholm pp 31
Conversational cohesion patterns in men and women with Alzeheimer's disease: a longitudinal study
D. N. Ripich, B. D. Carpenter and E. W. Ziol pp 49
Bilingual children in langauge units: does having "well-informed"parents make a difference?
A. Crutchley pp 65
Conversation versus narration in pre-school children with language impairment
C. R. Wagner, U. Nettelbladt, B. Sahlén and C. Nilholm pp 83
Limitations in working memory: implications for language development
A. M. Adams and S. E. Gathercole pp 95
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]