Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2001. Número 36 (3)

Clinical diagnostic and intervention studies of children with semantic-pragmatic language disorder
Catherine Adams pp 289-305
Comprehension of inferential meaning in language-impaired and language normal children

Carolyn Letts; Eeva Leinonen pp 307-328
Consensus and variation between speech and language therapists in the assessment and selection of preschool children for intervention: a body of knowledge or idiosyncratic decisions?

Sue Roulstone pp 329-348
Use of cognitive state predicates by language-impaired children

Judith R. Johnston; Jon Miller; Paula Tallal pp 349-370
Interaction between children with cerebral palsy and their mothers: the effects of speech intelligibility

Lindsay Pennington; Helen McConachie pp 371-393
Notes and Discussion
Non-word repetition and grammatical morphology: normative data for children in their final year of primary school

Zoe Simkin; Gina Conti-Ramsden pp 395-404
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]