Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2001. Número 36 (2)

Non-specific nature of specific language impairment: a review of the literature with regard to concomitant motor impairments
Elisabeth L. Hill pp 149-171
Educational attainments of school leavers with a preschool history of speech-language impairments
Margaret J. Snowling; John W. Adams; D. V. M. Bishop; Susan E. Stothard pp 173-183
Relationship between parenting behaviours and specific language impairment in children

Carol Scheffner Hammer; J. Bruce Tomblin; Xuyang Zhang; Amy L. Weiss pp 185-205
Follow-up of children attending infant language units: outcomes at 11 years of age

Gina Conti-Ramsden; Nicola Botting Zoësimkin; Emma Knox pp 207-219
High-frequency verbs and verb diversity in the spontaneous speech of school-age children with specific language impairment
Elin T. Thordardottir; Susan Ellis Weismer pp 221-244
Notes and Discussion
Communication deficits: assessment of subjects with frontal lobe damage in an interview setting


Josie Bernicot; Virginie Dardier pp 245-263
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]