Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2001. Número 36 (1)

Learning an invented inflectional morpheme in Spanish by children with typical language skills and with specific language impairment (SLI)
Raquel T. Anderson pp 1-19
A preliminary account of phonological and morphophonological perception in young children with and without otitis media
Kakia C. Petinou; Richard G. Schwartz; Judith S. Gravel; Lawrence J. Raphael pp 21-42
Prevalence and developmental course of "secret language"
Karen Thorpe; Rosemary Greenwood; Areana Eivers; Michael Rutter pp 43-62
Nature of phonological delay in children with specific language impairment
Margherita Orsolini; Enzo Sechi; Cristina Maronato; Elisabetta Bonvino; Alessandra Corcelli pp 63-90
Direct and indirect therapy for word sound deafness
Athanasia Maneta; Jane Marshall; Jayne Lindsay pp 91-106
Views of young people using augmentative and alternative communication systems
Mike Clarke; Helen McConachie; Katie Price; Pam Wood pp 107-115
A review of Clinical Terms Version 3 (Read Codes) for speech and language record keeping
J. M. Cowie; K. M. Wanger; A. Cartwright; H. Bailey; J. A. Millar; S. Price; M. Henry pp 117-126
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]