Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2002. Número 37 (4)

Contemporary issues in audiology: a hearing scientist's perspective
David. J Parker pp 367-379
Follow-up study investigating the benefits of phonological awareness intervention for children with spoken language impairment
Gail T. Gillon pp 381-400
Verbs of placement in Swedish children with SLI
Kristina Hansson; Barbro Bruce pp 401-414
Lexical learning skills in young children with specific language impairment (SLI)
Kirsten L. Windfuhr; Brian Faragher; Gina Conti-Ramsden pp 415-432
Cultural variations in attention regulation: a comparative analysis of British and Chinese-immigrant populations
Debra C. Vigil pp 433-458
Complex language functions and subcortical mechanisms: evidence from Huntington's disease and patients with non-thalamic subcortical lesions
Helen J. Chenery; David A. Copland; Bruce E. Murdoch pp 459-474
Notes and Discussion
'I never even gave it a second thought': PGCE students' attitudes towards the inclusion of children with speech and language impairments

Julie Marshall; Vesna Stojanovik; Sue Ralph pp 475-489
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]