Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2002. Número 37 (1)

Development and disadvantage: implications for the early years and beyond
Ann Locke; Jane Ginsborg; Ian Peers pp 3
Productivity with word order and morphology: a comparative look at children with SLI and children with normal language abilities
Gina Conti-Ramsden; Kirsten Windfuhr pp 17-30
Psychological impact of the Lidcombe Program of early stuttering intervention
Sarah Woods; Julia Shearsby; Mark Onslow; Denis Burnham pp 31-40
Notes and Discussion
Using an interdisciplinary approach to training to develop the quality of communication with adults with profound learning disabilities by care staff

Susan Dobson; Shripati Upadhyaya; Brian Stanley pp 41-57
Preferred communication modes: prelinguistic and linguistic communication in non-speaking preschool children with cerebral palsy
Kerstin W. Falkman; Annika Dahlgren Sandberg; Erland Hjelmquist pp 59-68
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]