Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2004. Número 39 (3)

Ask a silly question: two decades of troublesome trials
Tim Pring pp 285-302
Children with speech and language disability: caseload characteristics
Jan Broomfield; Barbara Dodd pp 303-324
Prosodic problems in Swedish children with language impairment: towards a classification of subgroups
Christina Samuelsson; Ulrika Nettelbladt pp 325-343
Using a parental checklist to identify diagnostic groups in children with communication impairment: a validation of the Children's Communication Checklist2
Courtenay Frazier Norbury; Marysia Nash; Gillian Baird; Dorothy Bishop pp 345-364
Teaching and learning speech and language therapy skills: the effectiveness of classroom as clinic in speech and language therapy student education
S. Horton; S. Byng; K. Bunning; T. Pring pp 369-390
Preliminary study of the prevalence of speech and language difficulties in young offenders
Karen Bryan pp 391-400
Working memory and novel word learning in children with hearing impairment and children with specific language impairment
K. Hansson; J. Forsberg; A. Lofqvist; E. Maki-Torkko; B. Sahlén pp 401-422
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]