Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2004. Número 39 (2)

Interaction training for conversational partners of children with cerebral palsy: a systematic review
Lindsay Pennington; Juliet Goldbart; Julie Marshall pp 151-170
Conversational repair in speakers with autism spectrum disorder
Joanne Volden pp 171-189
False belief and sentence complement performance in children with specific language impairment
Carol Millar pp 191-213
Children's Communication Checklist (CCC) scores in 11-year-old children with communication impairments
Nicola Botting pp 215-227
Cost-effectiveness analysis of current practice and parent intervention for children under 3 years presenting with expressive language delay
Deborah Gibbard; Louisa Coglan; John MacDonald pp 229-244
Literacy outcomes for students with speech impairment: long-term follow-up
Suze Leitao; Janet Fletcher pp 245-256
Dismantling the Lidcombe Program of early stuttering intervention: verbal contingencies for stuttering and clinical measurement
Elisabeth Harrison; Mark Onslow; Ross Menzies pp 257-267
International students of Speech and Language Therapy in the UK: do we meet their needs?
Julie Marshall; Juliet Goldbart; Ruth Evans pp 269-284
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]