Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2005. Número 40 (3)

Early lexical and syntactic development in Quebec French and English: implications for cross-linguistic and bilingual assessment

Elin Thordardottir pp 243-278
Investigation of a new intervention for children with word-finding problems

Wendy Best 279-318
Spatio-visual memory of children with specific language impairment: evidence for generalized processing problems
Edith Bavin; Peter Wilson; Paul Maruff; Felicity Sleeman pp 319-332
Elicited and spontaneous communicative functions and stability of conversational measures with children who have pragmatic language impairments
Catherine Adams; Julian Lloyd pp 333-347
Is it possible for speech therapy to improve upon natural recovery rates in children who stutter?
Joseph Kalinowski; Tim Saltuklaroglu; Vikram Dayalu; Vijaya Guntupalli pp 349-358
How effective is therapy for childhood stuttering? Dissecting and reinterpreting the evidence in light of spontaneous recovery rates

Tim Saltuklaroglu; Joseph Kalinowski pp 359-374

Meta-analysis of single-subject research: how should it be done? pp 375-378>
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]