Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2005. Número 40 (2)

Issues in perceptual speech analysis in cleft palate and related disorders: a review
Debbie Sell pp 103-121
Home environments of 10-month-old infants selected by the WILSTAAR screen for pre-language difficulties

Enid Alston; Ian St James-Roberts pp 123-136
Cognitive abilities in children with specific language impairment: consideration of visuo-spatial skills
Rachel Hick; Nicola Botting; Gina Conti-Ramsden pp 137-149
Phonological therapy within a psycholinguistic framework: Promoting change in a child with persisting speech difficulties
Michelle Pascoe; Joy Stackhouse; Bill Wells pp 189-220

'Thinking for two': a case study of speech and language therapists working through assistants
Elspeth McCartney; James Boyle; Susan Bannatyne; Emma Jessiman; Cathy Campbell; Cherry Kelsey; Jennifer Smith; Jane McArthur; Anne O'Hare pp 221 - 235
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]