Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2005. Número 40 (1)

Speech, language and literacy skills 3 years later: a follow-up study of early phonological and metaphonological intervention
Barbara Bernhardt; Eva Major pp 1-27
Speech-production skills in children aged 3-7 years
Maggie Vance; Joy Stackhouse; Bills Wells pp 29-48

Semantic and inferencing abilities in children with communication disorders
Nicola Botting; Catherine Adams pp 49-66

Imitative production of regular past tense -ed by English-speaking children with specific language impairment
Rinky Harish Dalal; Diane Frome Loeb pp 67-82
Challenges for undergraduate speech pathology students undertaking cross-cultural clinical placements

David Trembath; Sally Wales; Susan Balandin pp 83-98
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]