Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2006. Número 41 (6)

Research and language therapy service delivery for bilingual children: a survey of three cities en Great Britain
Mennen and J. Standsfield pp 635
Effect to sentence length and complexity on working memory performance in Hungarian children with specific language impairment (SLI): a cross- Linguistic comparation
K. Marton; R.G. Schawart; L. Farkas and V. Katsnelson pp 653
Short-term and working memory en specific language impairment
L.M.D. Arcibald and S.E. Gathercole pp 675
Clinical markers for specific language impairment en Italian: the contribution of clinics and non- word repletion
U. Bortolini; B. Arfé; M. C. Caselli; L. Desasperi; P. Deevy and L. Leonard pp 695
Phonological awareness intervention for children with childhood apraxia of speech
B.C. Moriarty and G. T. Gillon pp 713
Short report: How conceptual frameworks influence clinical practice: evidence from the writings of John Thelwall, a 19th- century speech therapist
J. F. Duchan pp 735
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]