Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2006. Número 41 (3)

Gesture and speech in maternal input to children with Down's syndrome
Jana Iverson; Emiddia Longobardi; Katia Spampinato; M. Cristina Caselli pp 235-251
Phonological deficits in French speaking children with SLI
Christelle Maillart; Christophe Parisse pp 253-274
Real-time language processing in school-age children with specific language impairment
James Montgomery pp 275-291
Prosodic and lexical aspects of maternal linguistic input to late-talking toddlers
Laura D'Odorico; Valentina Jacob pp 293-311
Language skills in 5-8-year-old children with 22q11 deletion syndrome
Christina Persson; Lena Niklasson; Sólveig Óskarsdóttir; Susanne Johansson; Radi Jonsson; Ewa Soderpalm pp 313-333
Teaching new words to children with poor existing vocabulary knowledge: a controlled evaluation of the definition and context methods
Hannah Nash; Margaret Snowling pp 335-354
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]