Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2006. Número 41 (2)

Verb schema use and input dependence in 5-year-old children with Specific Language Impairment (SLI)
N. G. Riches; B. Faragher; G. Conti-Ramsden pp 117-135
'Helping or something': perceptions of students with aphasia and tutors in further education
Carolyn Bruce; Ann Parker; Laura Renfrew pp 137-154
Symbolic functioning and language development in children with Down syndrome
Ciara O'Toole; Shula Chiat pp 155-171
Understanding emotions in context: the effects of language impairment on children's ability to infer emotional reactions
Matthew Spackman; Martin Fujiki; Bonnie Brinton pp 173-188
Parents' and professionals' perceptions of Quality of Life in children with speech and language difficulty
Chris Markham; Taraneh Dean pp 189-212
Short-term longitudinal study of a child with Williams syndrome
Vesna Stojanovik; Deborah James pp 213-223
Putney Auditory Single Word Yes/No Assessment (PASWORD). Development of a reliable test of yes/no at a single word level in patients unable to participate in assessments requiring a specific motor response: an exploratory study
Sophie MacKenzie; Emma Gale; Ros Munday pp 225-234
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]