Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2007. Número 42 (6)

Individual variation in agrammatism: a single case study of the influence of interaction
S. Beeke; R. Wilkinson and J. Maxim pp 629
Comprehension problems in children with specific language impairment: does mental imagery training help?
V. L. Joffe; K. Cain and N. Marie pp 648
Narrative skilIs, cognitive profiles and neuropsychiatric disorders in 7-8-year-old children with late developing language
C. Minisealeo; B. Hagberg; B. KadesjO'; M. Wesfálund and C. Gillberg
Prosody and its relationship to language in school-aged children with high functioning autism
J. MeCann; S. Peppé; F. Gibbon; A. O'Hare and M. Rutllelford
Lingual kinematics and coordination in speech-disordered children exhibiting differentiated versus undifferentiated lingual gestures
Justine Goozée; Bruee Murdoeh; Anne Ozanne; Yan Cheng, Anne Hill and Fiona Gibbon
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]