Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

International journal of language and communication disorders


Año 2007. Número 42 (1)

Pragmatic skills in the early stages of Alzheimer's disease: an analysis by means of a referential communication task
P. Feyerisen; J. Berrewaerts and M Hupet pp 1
Dysathria and Friedreich´s ataxia: what can intelligibility assessment tell us?
B. Blaney and N. Hewlett pp 19
Reading comprehension in children with specific language impairment: an examination of two subgroups
K. Kelso; J. Fletcher and P. Lee pp 39
Non- word repletion in Spanish- speaking children with specific language impairment (SLI)
D.Girbau and R.G. Schawartz pp 59
Subtyping of children with developmental dyslexia via bootstrap aggregated clustering and the gap statistic: comparison with the double- deficit hypothesis
W. M. King; S. A. Herman and B. Woll pp 97
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]