Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of developmental disabilities


Año 1999. Número 46 (89)

Contents
An Examination of the Convergent Validity of the Matson Evaluation of Social Skills for Individuals with Severe Retardation (MESSIER) with Sociometric Rankings
Linda A. LeBlanc, Johnny L. Matson, Katie E. Cherry and Jay W. Bamburg pp 85-91
Exploring the Use of Question Methods: Pictures Do Not Always Help People with Learning Disabilities
Denise Cardone pp 93-98
Missing in Execution: Therapies and Activities for Individuals with Profound Multiple Disabilities
Carla Vlaskamp pp 99-109
Pica and Trace Metal Deficiencies in Adults with Developmental Disabilities
Irene Swift, Dana Paquette, Kristina Davison and Haider Saeed pp 111-117
Learning Disability and the Mental Health Act
R.T. Alexander and I. Singh pp 119-122
Audit on Letters from Psychiatrists to General Practitiones Following Assessment of Patients with Learning Disabilities in Follow-up Clinics
S. Thalayasingam, R. T. Alexander and I. Singh pp 123-127
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]