Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO
Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

British journal of developmental disabilities


Año 2006. Número 102

Contents
The Effect of Systematic Information and Communication Technology (ICT) Training Programme for People with Intellectual Disabilities
Cecilia W.P. Li-Tsang, Susanna S.S. Yeung, Jenny C.Y. Choi, Chetwyn C.H. Chan and C.S. Lam pp 3-18
Preliminary Investigation of a Qualitative Method of Examining Siblings' Experiences of Living with a Child with ASD
Katerina Mascha and Jill Boucher pp 19-28
A Pilot Survey of Service User Involvement in Care Programme Approach within a Learning Disability Service
Harish Rao and Therese Nimal Markar pp 29-36
A Pilot Project on a Specialist Memory Clinic for People with Learning Disabilities
T.N. Markar, R. Cruz, H. Yeoh and M. Elliott pp 37-46
The Effects of Hypo-and Hypervitaminosis A and its Involvement in Foetal Nervous System Development and Post-natal Sensorimotor Functioning- A Review
J. Max, H. Naudé and E. Pretorius pp 47-64
© 1999-2020, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]