Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2009. Número 114 (1)

Efficacy of the Supports Intensity Scale (SIS) to Predict Extraordinary Support Needs pp 3
Michael Wehmeyer, Theodore E. Chapman, Todd D. Little, James R. Thompson, Robert Schalock and Marc J. Tassé
Pedometer-Measured Physical Activity of Adults With Intellectual Disability: Predicting Weekly Step Counts pp 15
Viviene A. Temple and Heidi I. Stanish
Systematic Review of Early Intensive Behavioral Interventions for Children With Autism pp 23
Patricia Howlin, Iliana Magiati and Tony Charman
Social Problem-Solving and Mild Intellectual Disabilities: Relations With Externalizing Behavior and Therapeutic Context pp 42
Maroesjka van Nieuwenhuijzen, Bram Orobio de Castro, Lex Wijnroks, Adri Vermeer and Walter Matthys
Gender Differences in Psychiatric Diagnoses Among Inpatients With And Without Intellectual Disabilities pp 52
Yona Lunsky, Elspeth A. Bradley, Carolyn D. Gracey, Janet Durbin and Chris Koegl
Translation and Cultural Adaptation of the Supports Intensity Scale in French pp 61
Mélanie Lamoureux-Hébert and Diane Morin
Call for Submissions to the American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities Special Section on Evidence-Based Practices for Persons With Intellectual and Developmental Disabilities pp 67
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]