Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2002. Número 107 (2)

Self-Efficacy in Adolescents Who Have Siblings With or Without Disabilities
Maureen O'Kane Grissom, and John G. Borkowski, pp 79-90
Chronological Age, Receptive Vocabulary, and Syntax Comprehension in Children and Adolescents With Mental Retardation
Bruno Facon, Thérèse Facon-Bollengier, and Jean-Claude Grubar, pp 91-98
Mental Retardation and Memory for Spatial Locations
Robert S. P. Jones, Frances L. Vaughan, and Mary Roberts, pp 99-104
Sensitivity Theory of Motivation and Psychopathology: An Exploratory Study
Luc Lecavalier, and Marc J. Tassé, pp 105-115
Positive Perceptions in Families of Children With Developmental Disabilities
Richard P. Hastings, and Helen M. Taunt, pp 116-127
Food Choice in People With Prader-Willi Syndrome: Quantity and Relative Preference
Beth Joseph, Mark Egli, Amy Koppekin, and Travis Thompson, pp 128-135
Quantitative Assessments of Sensitivity to Reinforcement Contingencies in Mental Retardation
William V. Dube, and William J. McIlvane, pp 136-145
Self-Injurious Behavior, Self-Restraint, and Compulsive Behaviors in Cornelia de Lange Syndrome
Philippa Hyman, Chris Oliver, and Scott Hall, pp 146-154
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]