Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2002. Número 107 (1)

Tribute to Earl Butterfield (1935-2001): A Constructive Absolutist
Sharon Landesman Ramey, pp 1-5
Cross-Cultural Comparison of Interpersonal Problem-Solving in Students With Mental Retardation
Ojoma M. Edeh, and Linda Hickson, pp 6-15
Characteristics and Qualities of the Play Dates of Children With Down Syndrome: Emerging or True Friendships?
Stephanny F. N. Freeman, and Connie Kasari, pp 16-31
An Intervention Package to Support High School Students With Mental Retardation in General Education Classrooms
Susan R. Copeland, Carolyn Hughes, Martin Agran, Michael L. Wehmeyer, and Stephanie E. Fowler, pp 32-45
Early Risk Factors for Mental Retardation: Role of Maternal Age and Maternal Education
Derek A. Chapman, Keith G. Scott, and Craig A. Mason, pp 46-59
Further Evidence on the Dynamics of Self-Injurious Behaviors: Impact Forces and Limb Motions
Karl M. Newell, John H. Challis, Rhonda L. Boros, and James W. Bodfish, pp 60-68
Drowning as a Cause of Death in Angelman Syndrome
Holly A. Ishmael, Michael L. Begleiter, and Merlin G. Butler, pp 69-70
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]