Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2003. Número 108 (3)

Internet-Based Submission of Manuscripts, pp 147-148
Receptive Language Skills of Adolescents and Young Adults With Down or Fragile X Syndrome
Leonard Abbeduto, Melissa M. Murphy, Stephanie W. Cawthon, Erica K. Richmond, Michelle D. Weissman, Selma Karadottir and Anne O'Brien, pp 149-160
Rational Resourcing and Productivity: Relationships Among Staff Input, Resident Characteristics, and Group Home Quality
David Felce, Edwin Jones, Kathy Lowe and Jonathan Perry, pp 161-172
Compatibility of Housemates With Mental Retardation
James Wiltz and Steven Reiss, pp 173-180
Detection of Changes in Naturalistic Scenes: Comparisons of Individuals With and Without Mental Retardation
Michael T. Carlin, Sal A. Soraci, Christina P. Strawbridge, Nancy Dennis, Raquel Loiselle and Nicholas A. Chechile, pp 181-193
Temporal Stability and Accuracy of Motivational Profiles
Luc Lecavalier and Marc J. Tassé, pp 194-201
Adherence to Eating and Drinking Guidelines for Adults With Intellectual Disabilities and Dysphagia
Darren D. Chadwick, Jane Jolliffe and Juliet Goldbart, pp 202-211
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]