Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2007. Número 112 (3)

Phonological Awareness and Rapid Naming Predict Word Attack and Word Identification in Adults With Mild Mental Retardation
Kathryn J. Saunders and Anthony DeFulio pp 155
Effects of Microswitch-Based Programs on Indices of Happiness of Students With Multiple Disabilities: A New Research Evaluation
Giulio E. Lancioni; Nirbhay N. Singh; Mark F. O'Reilly; Jeff Sigafoos; Robert Didden; Doretta Oliva; Laura Severini; Angela Smaldone; Alessia Tota and Maria L. Lamartire pp 167
Receptive Vocabulary, Expressive Vocabulary, and Speech Production of Boys With Fragile X Syndrome in Comparison to Boys With Down Syndrome
Joanne Roberts; Johanna Price; Elizabeth Barnes; Lauren Nelson; Margaret Burchinal; Elizabeth A. HennonM; Lauren Moskowitz; Anne Edwards; Cheryl Malkin; Kathleen Anderson; Jan Misenheimer and Stephen R. Hooper pp 177
Emotional Responsivity in Young Children With Williams Syndrome
Debbie J. Fidler; Susan L. Hepburn; David E. Most; Amy Philofsky and Sally J. Rogers pp 194
Antisocial and Delinquent Behaviors in Youths With Mild or Borderline Disabilities

Jolanda C. H. Douma; Marielle C. Dekker; Karen P. de Ruiter; Nouchka T. Tick and Hans M. Koot pp 207

A Structured Method of Assessing Dynamic Risk Factors Among Sexual Abusers With Intellectual Disabilities

Robert J. McGrath; Joy A. Livingston and Gail Falk pp 221
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]