Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2007. Número 112 (2)

Verbal Short-Term Memory in Individuals With Chromosome 22q11.2 Deletion: Specific Deficit in Serial Order Retention Capacities?
Steve Majerus; Martial Van der Linden; Vérane Braissand and Stephan Eliez pp 79
Instructional Interactions of Students With Cognitive Disabilities: Sequential Análisis
Ockjean Kim and Susan C. Hupp pp 94
Parenting Children With Borderline Intellectual Functioning: A Unique Risk Population
Rachel M. Fenning; Jason K. Baker; Bruce L. Baker and Keith A. Crnic pp 107
Psychometric Properties of the Questions About Behavioral Function Scale in a Child Simple
Kurt A. Freeman; Michael Walker and Jeremy Kaufman pp 122
Predicting Learning Ability of People With Intellectual Disabilities: Assessment of Basic Learning Abilities Test Versus Caregivers' Predictions
Jennifer R. Thorsteinsson; Garry L. Martin; C. T. Yu; Sara Spevack; Toby L. Martin and May S. Lee pp 130
Contribution of Socioeconomic Position to Health Inequalities of British Children and Adolescents With Intellectual Disabilities
Eric Emerson and Chris Hatton pp 140
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]