Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2007. Número 112 (1)

Expressive Language During Conversational Speech in Boys With Fragile X Síndrome
Joanne E. Roberts; Elizabeth A. Hennon; Johanna R. Price, Elizabeth Dear; Kathleen Anderson and Nathan A. Vandergrift pp 1
Setting the Stage: Early Child and Family Characteristics as Predictors of Later Loneliness in Children With Developmental Disabilities
Angela Howell; Penny Hauser-Cram and Joanne E. Kersh pp 18
Short Form of the Developmental Behaviour Checklist
John R. Taffe, Kylie M. Gray, Stewart L. Einfeld, Marielle, C. Dekker; Hans M. Koot; Eric Emerson; Terhi Koskentausta and Bruce J. Tonge pp 38
Effect of "Missing" Information on Fast Mapping by Individuals With Vocabulary Limitations Associated With Intellectual Disability
Krista Wilkinson pp 40
Conjunctive Visual Search in Individuals With and Without Mental Retardation
Michael Carlin; Christina Chrysler and Kate Sullivan pp 54
Dynamical Origins of Stereotypy: Relation of Postural Movements During Sitting to Stereotyped Movements During Body-Rocking
Karl M. Newell and James W. Bodfish pp 66
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]