Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2018. Número 123 (4)

Trends in the Educational Placement of Students With Intellectual Disability in the United States Over the Past 40 Years
Matthew E. Brock
Detecting Changes in Support Needs Over Time
Karrie A. Shogren, James R. Thompson, Leslie A. Shaw, Elizabeth M. Grandfield and Mayumi Hagiwara
Predictors Associated With Paid Employment Status of Community and Technical College Students With Intellectual Disability
Xueqin Qian, David R. Johnson, Frank A. Smith and Clare K. Papay
Inference From Facial Expressions Among Adolescents and Young Adults With Down Syndrome
Karen J. Goldman, Cory Shulman and Jacob A. Burack
Characteristics and Outcomes of People With Intellectual and Developmental Disabilities Participating in a Mental Health Court
Donald M. Linhorst, Travis M. Loux, P. Ann Dirks-Linhorst and Sarah E. Riley
Using Medicaid Data to Characterize Persons With Intellectual and Developmental Disabilities in Five U.S. States
Suzanne McDermott, Julie Royer, Tara Cope, Scott Lindgren, Elizabeth Momany, Jae Chul Lee, Mary Joan McDuffie, Emily Lauer, Stephen Kurtz and Brian S. Armour
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]