Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2016. Número 121 (6)

A Comparative Study of Sociability in Angelman, Cornelia de Lange, Fragile X, Down and Rubinstein Taybi Syndromes and Autism Spectrum Disorder
Joanna Moss, Lisa Nelson, Laurie Powis, Jane Waite, Caroline Richards and Chris Oliver
Prevalence of Autism Spectrum Disorders Among Children With Intellectual Disability
Bridgette L. Tonnsen, Andrea D. Boan, Catherine C. Bradley, Jane Charles, Amy Cohen and Laura A. Carpenter
Using the Teaching Interactions Procedure to Teach Social Skills to Children With Autism and Intellectual Disability
Aubrey Hui Shyuan Ng, Kim Schulze, Eric Rudrud and Justin B. Leaf
Food Insecurity Among Young Adults With Intellectual and Developmental Disabilities in the United States: Evidence From the National Health Interview Survey
Debra L. Brucker and Derek Nord
Risk Factors for Behavioral and Emotional Difficulties in Siblings of Children With Autism Spectrum Disorder
Katherine M. Walton
Construct Validation of the Supports Intensity Scale – Children and Adult Versions: An Application of a Pseudo Multitrait-Multimethod Approach
Hyojeong Seo, Karrie A. Shogren, Todd D. Little, James R. Thompson and Michael L. Wehmeyer
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]