Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2016. Número 121 (3)

Comparing Single Case Design Overlap-Based Effect Size Metrics From Studies Examining Speech Generating Device Interventions
Mo Chen, Jolene K. Hyppa-Martin, Joe E. Reichle and Frank J. Symons
The Relationship Between Pain, Self-Injury, and Other Problem Behaviors in Young Children With Autism and Other Developmental Disabilities
Andrea B. Courtemanche, William R. Black and R. Matthew Reese
Contributors to Adult Sibling Relationships and Intention to Care of Siblings of Individuals With Down Syndrome
Monica Cuskelly
Stimulus Overselectivity in Autism, Down Syndrome, and Typical Development
William V. Dube, Rachel S. Farber, Marlana R. Mueller, Eileen Grant, Lucy Lorin and Curtis K. Deutsch
A Spoken-Language Intervention for School-Aged Boys With Fragile X Syndrome
Andrea McDuffie, Wendy Machalicek, Lauren Bullard, Sarah Nelson, Melissa Mello, Robyn Tempero-Feigles, Nancy Castignetti and Leonard Abbeduto
A Qualitative Analysis of Imitation Performances of Preschoolers With Down Syndrome
Marleen Vanvuchelen
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]