Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2016. Número 121 (2)

Development and Standardization of the Diagnostic Adaptive Behavior Scale: Application of Item Response Theory to the Assessment of Adaptive Behavior
Marc J. Tassé, Robert L. Schalock, David Thissen, Giulia Balboni, Henry (Hank) Bersani Jr., Sharon A. Borthwick-Duffy, Scott Spreat, Keith F. Widaman, Dalun Zhang and Patricia Navas
Reading Skills in Down Syndrome: An Examination of Orthographic Knowledge
Susan J. Loveall and Frances A. Conners
Physiological Correlates of Maternal Responsivity in Mothers of Preschoolers With Fragile X Syndrome
Ashley N. Robinson, Jane E. Roberts, Nancy C. Brady, Samuel D. McQuillin and Steven F. Warren
Communication Services and Supports for Individuals With Severe Disabilities: Guidance for Assessment and Intervention
Nancy C. Brady, Susan Bruce, Amy Goldman, Karen Erickson, Beth Mineo, Bill T. Ogletree, Diane Paul, Mary Ann Romski, Rose Sevcik, Ellin Siegel, Judith Schoonover, Marti Snell, Lorraine Sylvester and Krista Wilkinson
The Validity of the Supports Intensity Scale for Adults With Motor Disability
Gudmundur Arnkelsson and Tryggvi Sigurdsson
Multitasking Abilities in Adolescents With 22q11.2 Deletion Syndrome: Results From an Experimental Ecological Paradigm
Maude Schneider, Stephan Eliez, Julie Birr, Sarah Menghetti, Martin Debbané and Martial Van der Linden
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]