Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2015. Número 120 (2)

Development of a New Attention Rating Scale for Children With Intellectual Disability: The Scale of Attention in Intellectual Disability (SAID)
Nerelie C. Freeman, Kylie M. Gray, John R. Taffe and Kim M. Cornish
Taiwanese Attitudes and Affective Reactions Toward Individuals and Coworkers Who Have Intellectual Disabilities
Tsu-Hsuan Hsu, Ying-Ting Huang, Yi-Hui Liu, Joseph Ososkie, Juliet Fried and Jill Bezyak
Language Development in Infants and Toddlers With Fragile X Syndrome: Change Over Time and the Role of Attention
Sara T. Kover, Lindsay M. McCary, Alexandra M. Ingram, Deborah D. Hatton and Jane E. Roberts
Cultural and Child-Related Predictors of Distress Among Latina Caregivers of Children With Intellectual Disabilities
Kristin A. Long, Barbara Kao, Wendy Plante, Ronald Seifer and Debra Lobato
Autism and Families' Financial Burden: The Association With Health Insurance Coverage
Susan L. Parish, Kathleen C. Thomas, Christianna S. Williams and Morgan K. Crossman
Impact of Exposure to Potentially Traumatic Events on Individuals With Intellectual Disability
Rony Berger, Marc Gelkopf, Kerem Versano-Mor and Carmit-Noa Shpigelman

© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]