Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2014. Número 119 (6)

Reflecting on the Past, Looking to the Future
Len Abbeduto
Residential Transitions Among Adults With Intellectual Disability Across 20 Years
Ashley C. Woodman, Marsha R. Mailick, Kristy A. Anderson and Anna J. Esbensen
Interaction of Participant Characteristics and Type of AAC With Individuals With ASD: A Meta-Analysis
Jennifer B. Ganz, Rose A. Mason, Fara D. Goodwyn, Margot B. Boles, Amy K. Heath and John L. Davis
Early Mastery Motivation as a Predictor of Executive Function in Young Adults With Developmental Disabilities
Penny Hauser-Cram, Ashley Cynthia Woodman and Miriam Heyman
Mental Health for People With Intellectual Disability: The Impact of Stress and Social Support
Haleigh M. Scott and Susan M. Havercamp
Siblings' Mediated Learning Strategies in Families With and Without Children With Intellectual Disabilities
David Tzuriel and Dikla Hanuka-Levy
Generalizability and Decision Studies to Inform Observational and Experimental Research in Classroom Settings
Kristen Bottema-Beutel, Blair Lloyd, Erik W. Carter and Jennifer M. Asmus
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]