Servicio de Informacion sobre Discapacidad


Servicio de Información sobre Discapacidad
Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO Logotipo del INICO

Estamos mejorando y transformando el SID, GRACIAS por seguir con nosotros

Imagen del logo de twitter Imagen del logo de facebook Imagen del logo de Linkedin

American Journal on Intellectual and Developmental Disabilities


Año 2013. Número 118 (3)

Computerized Memory Training Leads to Sustained Improvement in Visuospatial Short-Term Memory Skills in Children with Down Syndrome
Stephanie J. Bennett, Joni Holmes and Sue Buckley
Cognitive Flexibility Among Individuals With Down Syndrome: Assessing the Influence of Verbal and Nonverbal Abilities
Colin Campbell, Oriane Landry, Natalie Russo, Heidi Flores, Sophie Jacques and Jacob A. Burack
Diurnal Cortisol Profile in Williams Syndrome in Novel and Familiar Settings
Miriam Diane Lense, Andrew J. Tomarken and Elisabeth M. Dykens
The Effects of Symptom Recognition and Diagnostic Labels on Public Beliefs, Emotional Reactions, and Stigmas Associated with Intellectual Disability
Katrina Scior, Theresa Connolly and Janice Williams
Effecting Healthy Lifestyle Changes in Overweight and Obese Young Adults With Intellectual Disability
Marjorie Pett, Lauren Clark, Alison Eldredge, Beth Cardell, Kristine Jordan, Cathy Chambless and Jeff Burley
© 1999-2018, Servicio de Información sobre Discapacidad
Universidad de Salamanca - Instituto Universitario de Integración en la Comunidad ]
La información que se ofrece en estas páginas está sujeta a una cláusula de exención de responsabilidad
Política de Privacidad y Protección de Datos ]